0

Shopping cart

0 items - 0,00 RON

Vreau cartea!

Mai multe poze

This is retention

RON 17.49

Fii primul care evaluează acest produs.

Colecția:
Autor(i):

Pret normal: 26,90 RON

Special Price 17,49 RON

Disponibilitate: În stoc

Descriere pe scurt

Prima carte din România despre păstrarea clienților

Aceasta nu este o biblie în domeniu, dar este un must read pentru oricine vrea să păstreze un client. 

„Cred în Customer Retention. Cred în Lovemarks.

Descriere

Detalii

Prima carte din România despre păstrarea clienților

Aceasta nu este o biblie în domeniu, dar este un must read pentru oricine vrea să păstreze un client. 

„Cred în Customer Retention. Cred în Lovemarks. Cred în Customer Experience ca formă evoluată a loialității. Cred în cei mai buni. Cred în experți, în cei care nu se vor mulțumi cu a fi experți din titulatură, ci din convingeri și idei proprii.” Acesta este manifestul cu care își începe Mihai Dragnea pledoaria pentru autenticitate, responsabilitate și creativitate în relația cu clienții. 

În goana după market share și profit se investesc foarte multe resurse în atragerea clienților noi, iar relația cu clienții existenți este adeseori neglijată. Foarte important: Customer Retention nu se referă la loializarea clienților, ci la păstrarea celor care intenționează să renunțe. Customer Loyalty este pentru cei pe care vrei să îi răsplătești că îți sunt clienți. Este vorba despre două segmente diferite cărora trebuie să le corespundă abordări de business distincte. Clienții își exprimă opiniile oriunde, online mai ales, și au o mare putere de decizie, inclusiv pe aceea de a schimba valorile și credințele unei companii. A-i trata nediferențiat pe cei care vor să renunțe la produsele și serviciile tale și pe cei care îți sunt fideli este ca și cum ai trage cu tunul la un concurs de tir cu arcul. 

„Aș recomanda această carte ca lectură obligatorie pentru toate persoanele dintr-o companie, de la front office până la management. În orice moment și la orice palier ierarhic, pot fi luate decizii care să ajute compania să își păstreze clienții mulțumiți și această mulțumire să fie tradusă în fidelitate. Mihai ne arată exact cum trebuie tratată problema retenției și reușește să explice importanța unor decizii potrivite luate în deplină cunoștință de cauză, atât business, cât și customer oriented.” - Andrei Cismaru, Social Media Manager at Bitdefender 

„Mihai este un artist desăvârșit. Iar arta sa stă în măiestria cu care reușește să pună în practică una dintre cele mai frumoase discipline de business, relația cu clienții.” - Mădălina Vilău, Managing Director, Marketing Insiders Group

This is retention vine cu informații foarte bine documentate despre loializare și retenție, două instrumente de marketing despre care nu mulți știu că sunt diferite. Cu un stil diplomatic și pe alocuri umoristic, Mihai ne vorbește despre proveniența acestor instrumente și ne ajută să le diferențiem prin simpla aprofundare a istoriei lor. Specialiștii în marketing vor înțelege, după citirea acestei cărți, că uneori și-au targetat greșit clienții, dar vor ști ce și cum să îmbunătățească pe viitor.”- Gabriela Udeanu, Founder, Buzzle.ro


Mai multe informații

Mai multe informatii

Cod produs978-606-587-333-9
Autor(i):Mihai Dragnea,
Colecția:Nu există informații disponibile în acest moment.,
Editura:ALL
Data apariției14 mar. 2016
Traducator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Ilustrator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Nr. de pagini:160
Format:13 x 20 cm
Copertă:Flexibilă
Legătorie:Broșată
InteriorAlb-negru

Opinii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: This is retention

Cum evaluezi acest produs? *

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Evaluare carte:

Răsfoiește

Abonează-te la newsletterul nostru și te vom ține la curent cu promoțiile și noutățile noastre!