0

Shopping cart

0 items - 0,00 RON

Vreau cartea!

Mai multe poze

Strategii de evitare a esecului

RON 8.00

Fii primul care evaluează acest produs.

Colecția:
Autor(i):

Pret normal: 34,90 RON

Special Price 8,00 RON

Disponibilitate: În stoc

Descriere pe scurt

Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat. Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.

Descriere

Detalii

Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat. Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.
 

Cartea ofera un model teoretic cu ajutorul caruia problemele legate de managementul riscului pot fi abordate cu succes. Acest model ia in considerare trei tipuri de risc: riscul ca cererea previzionata pentru un anumit produs sa fie mai mica sau mai mare decat cea reala, riscul ca firmele concurente sa castige, prin imitatie, o cota de piata semnificativa si riscul ca firma sa nu fie capabila sa produca la nivelul si calitatea cerute de consumatori. Cele trei tipuri de risc sunt examinate minutios. Modelul ofera un instrument extrem de valoros, prin care riscurile inutile pot fi evitate, iar cele asumate pot fi corect evaluate. Sectiunea a doua a cartii ofera o analiza detaliata asupra strategiilor de intrare pe o piata noua.
 

Lucrarea nu se limiteaza la furnizarea unui cadru teoretic. Autorul examineaza atent o serie de optiuni strategice ale unor companii importante, precum Microsoft, Apple, Dell si Southwest Airlines. Numeroasele studii de caz ofera o privire de detaliu asupra unor miscari strategice esentiale ale acestor companii.

"Aceasta carte ofera managerilor sfaturi utile si demne de incredere in privinta a doua elemente mai putin discutate: evidentierea si evaluarea riscului." James a. Karman, director operational, RPM Inc.

"Pentru un practician aceasta carte ofera o analiza unica si extrem de valoroasa a evaluarii active a riscului in timpul elaborarii unor strategii de afaceri. Aceasta carte este necesara pentru toti cei care vor sa evite aspectele negative ale riscului."  Ted Yampetis, director general, Shiloh Industries Inc.
 

Sayan Chatterjee este profesor in domeniul politicilor de management la Weatherhead School of Management din cadrul Case Western Reserve University si a scris o serie de lucrari importante in domeniul strategiei de afaceri si in cel al managementului riscului.

 

Mai multe informații

Mai multe informatii

Cod produs978-973-571-865-7
Autor(i):Sayan Chatterjee,
Colecția:Nu există informații disponibile în acest moment.,
Editura:Nu există informații disponibile în acest moment.
Data apariției1 mar. 2010
Traducator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Ilustrator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Nr. de pagini:256
Format:Nu există informații disponibile în acest moment.
Copertă:Nu există informații disponibile în acest moment.
Legătorie:Nu există informații disponibile în acest moment.
InteriorNu există informații disponibile în acest moment.

Opinii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Strategii de evitare a esecului

Cum evaluezi acest produs? *

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Evaluare carte:

Upsell Products