0

Shopping cart

0 items - 0,00 RON

Vreau cartea!

Mai multe poze

Marketing on-line

Fii primul care evaluează acest produs.

Colecția:
Autor(i):
69,90 RON

Disponibilitate: Nu este in stoc

Descriere pe scurt

Folosind o mulţime de studii de caz pentru diverse situaţii preluate din viaţa reală, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordează anumite concepte de marketing, familiare – cum

Descriere

Detalii

Folosind o mulţime de studii de caz pentru diverse situaţii preluate din viaţa reală, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordează anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing şi comportamentul cumpărătorului – pe care le analizează dintr-o perspectivă on-line.

Textul subliniază faptul că, pentru interacţiunile on-line, clientul trebuie să rămână principala preocupare şi că experimentele benefice şi inovatoare sunt vitale pentru crearea loialităţii şi a unui avantaj competitiv sustenabil. Un întreg capitol din carte este dedicat motoarelor de căutare, recunoscându-se astfel rolul crucial al acestora în construirea traficului site-urilor şi a brandului on-line.

De asemenea, este inclus un capitol despre dezvoltarea site-urilor Web, plasată ferm în cadrul unui context de marketing. Explicaţiile privind aspectele operaţionale moderne – cum ar fi blogging-ul şi podcastingul – sunt concepute astfel încât să ilustreze utilizarea acestora ca instrumente de marketing. Aspectele juridice – sub forma casetelor Legal Eagle şi a unui capitol cuprinzător dedicat acestui subiect – apar pretutindeni pe parcursul textului, evidenţiind în fiecare etapă constrângerile juridice pentru comercianţii on-line.

Acest manual incitant şi accesibil constituie o introducere plină de culoare şi captivantă în marketingul on-line. Este adecvat tuturor marketerilor care operează on-line, dar şi studenţilor cu preocupări în domeniul marketingului pe Internet, marketingului electronic, comerţului electronic sau afacerilor electronice, ca parte a programelor de marketing specializate sau a programelor principale de gestionare a afacerilor.

Mai multe informații

Mai multe informatii

Cod produs978-973-571-754-4
Autor(i):Alan Charleswoth, Dr Rita Esen, Richard Gay,
Colecția:Nu există informații disponibile în acest moment.,
Editura:Nu există informații disponibile în acest moment.
Data apariției1 iun. 2009
Traducator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Ilustrator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Nr. de pagini:556
Format:Nu există informații disponibile în acest moment.
Copertă:Nu există informații disponibile în acest moment.
Legătorie:Nu există informații disponibile în acest moment.
InteriorNu există informații disponibile în acest moment.

Opinii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Marketing on-line

Cum evaluezi acest produs? *

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Evaluare carte:
Abonează-te la newsletterul nostru și te vom ține la curent cu promoțiile și noutățile noastre!