0

Shopping cart

0 items - 0,00 RON

Vreau cartea!

Mai multe poze

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv

RON 13.97

Fii primul care evaluează acest produs.

Colecția:
Autor(i):

Pret normal: 39,90 RON

Special Price 13,97 RON

Disponibilitate: În stoc

Descriere pe scurt

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct

Descriere

Detalii

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail – corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste.Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti – persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde.Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing.

Mai multe informații

Mai multe informatii

Cod produs973-571-650-X
Autor(i):Alison Bond, Elisabeth Blake, Merlin Stone,
Colecția:Nu există informații disponibile în acest moment.,
Editura:Nu există informații disponibile în acest moment.
Data apariției7 ian. 2008
Traducator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Ilustrator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Nr. de pagini:472
Format:Nu există informații disponibile în acest moment.
Copertă:Nu există informații disponibile în acest moment.
Legătorie:Nu există informații disponibile în acest moment.
InteriorNu există informații disponibile în acest moment.

Opinii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Ghidul complet al marketingului direct si interactiv

Cum evaluezi acest produs? *

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Evaluare carte: