0

Shopping cart

0 items - 0,00 RON

Vreau cartea!

Mai multe poze

Cum să ne păstrăm clienții

Fii primul care evaluează acest produs.

Colecția:
Autor(i):
34,90 RON

Disponibilitate: Nu este in stoc

Descriere pe scurt

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente.

Descriere

Detalii

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

 

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.
 

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.

Mai multe informații

Mai multe informatii

Cod produs978-973-571-789-6
Autor(i):Glen Urban,
Colecția:Nu există informații disponibile în acest moment.,
Editura:ALL
Data apariției2 mai 2011
Traducator(i):Alina Moldoveanu
Ilustrator(i):Nu există informații disponibile în acest moment.
Nr. de pagini:248
Format:16,5 x 23,5 cm
Copertă:Flexibilă
Legătorie:Broșată
InteriorAlb-negru

Opinii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Cum să ne păstrăm clienții

Cum evaluezi acest produs? *

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Evaluare carte:
Abonează-te la newsletterul nostru și te vom ține la curent cu promoțiile și noutățile noastre!