0

Shopping cart

0 items - 0,00 RON

Vreau cartea!

Cărți de specialitate

Seteaza crescator

  1. Nou-11% Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților
    Principiile prezentate în această lucrare te vor învăța să consolidezi relația dintre clienți și organizația din care faci parte.
  2. -28% Managerul neoficial de proiect Managerul neoficial de proiect
    Managementul de proiect la îndemâna oricui
  3. -27% The Leader in Me The Leader in Me

    Cum inspiră școlile din întreaga lume măreția în fiecare copil

    Fă-le cunoștință copiilor sau elevilor tăi cu principiile din această carte-minune! Le vei oferi astfel cel mai prețios dar - mentalitatea de învingător -, învățându-i cum să își valorifice abilitățile în viață. The Leader in Me reușește să redefinească totodată rolul școlii în evoluția noastră, propunând o soluție la criza educației cu eficiență 100% confirmată practic.

  4. -35% This is retention

    Prima carte din România despre păstrarea clienților

    Aceasta nu este o biblie în domeniu, dar este un must read pentru oricine vrea să păstreze un client. 

    „Cred în Customer Retention. Cred în Lovemarks.

  5. -65% Flora Briofitelor Vol.1 + Vol. 2

    Briofitele reprezintă un grup de plante inferioare (Thallophyta), care împreună cu lichenii iau parte la formarea diverselor comunități de plante ce caracterizează anumite formațiuni de vegetație ca: păduri, stâncării, jnepenișuri, pâraie și izvoare, turbării etc.

  6. -65% Geniul economic

    O istorie a gândirii economice moderne şi o colecţie de biografii atent reconstituite ale celor mai de seamă teoreticieni ai acestui domeniu: Marx şi Schumpeter, Keynes şi Hayek, Irving Fisher şi Milton Friedman, Paul Samuelson şi Amartya Sen etc. Printre problemele abordate se află şi următoarele: Este oare sărăcia o calamitate inevitabilă pentru majoritatea oamenilor?

  7. -65% Profit, nu cota de piata

    Un contraargument convingător pentru a ţine în frâu dogma cotei de piaţă, această carte provocatoare conturează noi modalităţi de a gândi, dar şi instrumentele de care managerii de pe pieţele competitive vor avea nevoie.

  8. -65% Steaua de mare si paianjenul

    Păianjenul este simbolul organizaţiilor centralizate, dominate de o ierarhie strictă. În cadrul unei astfel de organizaţii, regulile sunt impuse prin coerciţie de sus în jos, pornind de la un lider. Steaua de mare este simbolul organizaţiilor descentralizate, lipsite de ierarhie, în care regulile nu sunt impuse de o singură persoană.

  9. -65% Recompense. Cand inovatia da roade

    Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti aceasta reticenta si sa puteti maximiza sansele de a transforma inovatia in profit.

  10. -67% Telephoning in english

    Cu ajutorul acestei carti puteti sa va pregatiti pentru anumite situatii conversationale si puteti sa dobanditi rapid, prin intermediul exemplelor si al exercitiilor, mai multa siguranta in cazul unei convorbiri telefonice cu un partener vorbitor de limba engleza.

Seteaza crescator